Woodpecker Pictures komandas sadarbībā ar aģentūru "Not Perfect Riga" un "MF Production" veidoja Tele2 reklāmas kampaņas "Jēgpilns internets" divus klipus - "Viedtālruņi jēgpilnai vasarai" un "Gudrā kaklasiksna".
Viens no Woodpecker Pictures jaunākajiem veikumiem sadarbībā ar talantīgo aģentūru "Bechtle&Milzarajs" - TVPlay Home brenda maiņas kampaņa "Kas tu esi?". Gaumīgais un universālais reklāmas rullītis tika veidots ar diviem varoņiem četrās valodās un tika izrādīts visās trīs Baltijas valstīs. Tevī dzīvo vairākas personības un tas ir forši, galvenais, lai saturs, ko izvēlies, atbilst visām tavām personībām!
Woodpecker Pictures un aģentūras “VUCA” sadarbības projekts – NESTES brenda īsfilma “Maģiskais Kilometrs”. Mūsu mērķis bija izstrādāt smalku un komisku īsfilmu, kas ieturēta skandināvu stilā. Galvenais varonis, Olafs, ir nosvērts un precīzs, viņš drīzāk paklusēs nekā pateiks kaut ko lieku, tomēr nevienmēr dzīvē viss notiek pēc viņa plāna un šoreiz viņam būs jāļaujas dīvaino notikumu plūsmai.
Sadarbībā ar The Bad Tones (ex The Pink Elephant) Woodpecker Pictures komanda strādāja pie grupas pirmā videoklipa. Mūsu mērķis bija radīt klipu, kura video stāstu ar dziesmu "Hot Headed Woman" vienotu kopīga noskaņa. Mēs vēlējāmies, lai abi elementi, video un dziesma, viens otru pastiprinātu un papildinātu, bet tajā pašā laikā spētu pastāvēt arī neatkarīgi, jo tieši tā ir mūzikas burvība – spēja jebkuru mirkli un situāciju emocionāli paspilgtināt.
Sadarbībā ar Polijas vēstniecību Latvijā, Woodpecker Pictures veidoja reklāmas kampaņu "Polija kā iespēju zeme". Kampaņas mērķis bija popularizēt Polijas valsti un valodu. Šis konkrētais videoklips aicina jauniešus izvēlēties poļu valodas studijas, parādot kādas perspektīvas var nodrošināt šīs valodas zināšanas.
Sadarbībā ar Polijas vēstniecību Latvijā, Woodpecker Pictures veidoja reklāmas kampaņu "Polija kā iespēju zeme". Kampaņas mērķis bija popularizēt Polijas valsti un valodu. Šis konkrētais videoklips ir vērsts uz mākslas nišu, lai atklātu kādas iespējas paver Polijas valsts Latvijas māksliniekiem. Sižeta varonis ir pianists Georgijs Osokins.
Sadarbībā ar Polijas vēstniecību Latvijā, Woodpecker Pictures veidoja reklāmas kampaņu "Polija kā iespēju zeme". Kampaņas mērķis bija popularizēt Polijas valsti un valodu. Šis konkrētais videoklips ir vērsts uz sporta nišu, lai atklātu kādas iespējas paver Polijas valsts Latvijas sportistiem. Sižeta varonis ir bijušais Latvijas bobsleja izlases pilots Jānis Miņins.
Sadarbībā ar Polijas vēstniecību Latvijā, Woodpecker Pictures veidoja reklāmas kampaņu "Polija kā iespēju zeme". Kampaņas mērķis bija popularizēt Polijas valsti un valodu. Šis konkrētais videoklips ir vērsts uz kultūras nišu, lai atklātu kādas iespējas paver Polijas valsts Latvijas radošajiem iedzīvotājiem. Sižeta varone ir tulkotāja un dzejniece Ingmāra Balode.
Sadarbībā ar Polijas vēstniecību Latvijā, Woodpecker Pictures veidoja reklāmas kampaņu "Polija kā iespēju zeme". Kampaņas mērķis bija popularizēt Polijas valsti un valodu. Šis konkrētais videoklips ir vērsts uz biznesa nišu, lai atklātu kādas iespējas paver Polijas valsts Latvijas uzņēmējiem un speciālistiem. Sižeta varonis ir Ronalds Katkēvičs, kurš vada SIA "Solaris Bus and Coach Latvia" nodaļu.
Woodpecker Pictures komandas darbs pie uzņēmuma "Dabas Dots" noskaņu video. Viņi Latvijas tirgū ienāk ar jaunu produktu "Dabas Dots Dzeramais", kas būs bezalkoholisks, veselīgs, dabīgs dzēriens. Esam to jau izmēģinājuši un tas ir gards!
Sociālā reklāma par to, kā robi Latvijas un starptautiskā finanšu sistēmā veicina attīstības valstu izzagšanu un ekonomisko emgrāciju no tām. Stāsta centrā uzņēmējs un ģimenes cilvēks Antons, kas nestabilās politiskās un ekonomiskās situācijas dēļ bijis spiests pamest dzimteni Ukrainā.
Unikālās un sabiedrībā iecienītās grauzdētavas “Rocket bean” dibinātājs Mārtiņš dalās savus uzskatos par labu kafiju un atbildīgu saimniekošanu. Mārtiņam pretstatā – lielākā kafejnīcu ķēde pasaulē “Starbucks”, kas iesaistīta vairākos nodokļu izvairīšanās skandālos.
Sociālā reklāma par to, kā starptautiskas kompānijas izmanto ārzonu firmu un nodokļu paradīžu pakalpojums, lai dominētu pārtikas tirgū. Biloģiskās lauksaimniecības “Liepas” vadītājs Agris stāsta, kā pastāvošā situācija ietekmējusi viņa saimniecību.
Built with Berta.me
Woodpecker Pictures 2020 ©